Nu Är Det Jul Igen!

Bloggar ifrån soffan hemma hos älsklingen. En hemsk förkylning smög sig på i söndags så jag har legat däckad sen dess. Mitt hjärta är på väg hem o ska handla med sig Ben and Jerry´s o hyra Eclipse. Du är bäst!

I fredags åkte vi hem till familjen Sundberg för födelsedagsmiddag. Både morbror o moster fyllde nämligen år i veckan. I lördags tog jag, mamma o pappa en sväng på stan o inhandlade de sista julklapparna. Sen tog jag o pappa en sväng till farmor för att önska henne god jul! I söndags firade jag min älskling som fyllde 30 i fredags. Jag hade hyrt rum på Plaza, bokat in en massage åt honom o sen gick vi o åt på Alfie´s. Supermysig kväll blev det!

 

Imorgon ska jag försöka orkar iväg till jobbet innan jag o lillebror åker upp till Sälen där de andra väntar. Vi ska nämligen fira jul där i år. Mysigt!!!!



 

Brorsan, farmor o jag förra julen!

 

 


Kommentarer
Postat av: C-G

Det va väl en helt underbar present! :)

2010-12-21 @ 17:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0