Snart Helg

Regn, mörkt och eländigt, vart har solen gömt sig? Ska tydligen bli fint och varmt i helgen + att jag gör min sista dag på jobbet imorgon så i helgen ska det firas och solen är mer än önskad då!

Var och firade lillkusinen Eric härom dagen, som fyllde hela 6 år! Det kändes som förra veckan när vi var upp till sjukhuset och träffade det lilla livet för första gången, bara några timmar gammal! 6 år!
Eller som när han 3, jag befann mig "i jorden" ( =på andra sidan jorden, USA ). Familjen skulle åka och hälsa på mig i April och fira min 20-årsdag. Eric hade packat sin lilla resväska med ett par skor och favoritgosedjuret och stod ute i vägen och väntade på att de skulle komma och plocka upp honom också,  "När kommer dom och hämtar mig?".
Hjärtekrossande! Världens goaste lilla Eric är han i alla fall!

Idag ska jag nog orka iväg till gymmet så jag kan inta helgen till 100% sen!



Eric och Daniel i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0