Tysk Ankomst

Gårdagen igår var helt outstanding! Den kommer jag leva på länge! Var ju som sagt ute hos underbara Emelie i Ulvsby, jag och Camilla och Andrea som anslöt lite senare. En heldag i sommarvärmen vid hennes pool, kan väl inte bli så mycket bättre? Vi glassade i solen hela dagen, grillade lite senare innan drinkarna började flöda. Vid elva-tiden var det dags att bege sig mot månen där vi dansade hela natten. Tack Emelie!

Nu sitter ansiktsmasken insmetad med tanke på gårdagen, jag ska hoppa in i duschen för om två timmar anländer min och Therese allra bästa vän ifrån Denver. Tyska Josi och hennes vän ska förgylla ett par dagar här för oss! Är helt uppspelt, inte träffat henne på två år. Tänk att tiden ska gå så fort! Hon och Jenny var mina första vänner därborta och betyder oerhört mycket! Dags att dra på sig engelskan igen!
Bokat bord på Ankdammen så det kommer bli en riktigt mysig kväll!



Josi, Christina, Ale, jag och okänd en av alla underbara nätter i Denver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0