Sista dagen på jobbet!

Herregud va tiden går! September känns helt plötsligt som förra veckan, och nu är det Maj och jag gör min sista riktiga dag på Sisu  (även om jag kommer få göra lite inhopp då och då).
Jag och Daniel bjöd precis på fika och vi fick jättefina presenter av både Sisu och VIF. Även om jag sett fram emot den här dagen så kändes det helt plötsligt lite sorgligt att inte få träffa det här underbara gänget varje dag!
Men tack för den här tiden!

Imorgon blir det utgång av nått slag, och ikväll blir det antagligen middag hos Linnéa.
TGIF!!!



Superhärligt kit med doften Moringa från The Body Shop och presentkort på bio fick jag,
så nu ska jag gå o se Änglar och Demoner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0