Nytt till Garderoben

Kanske ingen ovanlighet när det gäller mig, att det flyttar in nya kläder i garderoben titt som tätt men. Mamma och moster Nina skulle ta sig en sväng till nyöppnade Vila på Bergvik och jag var inte sen med att hänga på. Blev en hel del nytt, både därifrån och ifrån HM.

Vila:



Och jag som är sjukligt förälskad i sjalar kunde inte låta bli och köpa till den här




HM:





Denna köpte jag inte idag..men jag hade gått o tittat på den i veckor innan jag inte kunde hålla mig längre


Kommentarer
Postat av: C-G

Fasen va poppig du är med färg. ;) Du ska få min bloggadress.. där kan du läsa nåt man inte ofta hör om i min värld. Det handlar om FÄRG. ;D

2009-05-25 @ 20:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0