Linnéa flyttar in..

Sista veckan på jobbet!! Känns som att det är helg redan nu och kommer antagligen förbli så hela veckan!

Jag flyttade in hos C i helgen..riktigt mysigt! I fredags blev det först hockey och sen film, men tröttast någonsin somnade vi innan den var slut. Lördagen ska vi väl inte ens nämna? Låg väl typ i sängen hela dagen och såg på tv (men attans va skönt det var) innan vi började förbereda oss inför kvällen, som för övrigt tar längre tid än va vi kanske tror?
Sen åkte vi iväg till Linnéa och Mats på Orrholmen och senare in till ankan. Fattiga studenten Camilla åkte även på 500 i böter, aj aj..man får inte dricka alkohol på allmän plats lilla du! Som att vi hade nån aning i den stunden?

Tiden gick fort men trevligt hade vi, min söta Ida dök också upp.
Gårdagen blev inte mer händelserik på lördagen men orka? Andreas lurade i mig att testa nått spel på internet..heeelt beroendeframkallande, så ni kan ju gissa vad jag gjorde igår kväll?

Idag efter jobbet ska jag möta upp min andra Ida, miss you darling! Behöver min veckoportion av dig vet du!



Gammal bild från i höstas hos Elin!

Kommentarer
Postat av: nea

tack Lani! Kul att ni kom i lördas :)

2009-05-11 @ 16:14:23
URL: http://systerdekadens.blogg.se/
Postat av: Camil

Tack detsamma Lani :D bättre kan det inte bli!

2009-05-11 @ 20:28:58
URL: http://camillaoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0