Grillparty!

Kan lova att det känns riktigt tungt när klockan ringer 07.00 efter en veckan ledighet. Dagarna i Rom var mer än underbara och ska uppdatera er och lägga upp bilder därifrån ikväll.

Helgen har även den varit super, jag och Ida drog ihop till sommarens (eller det kanske fortfarande klassas som vår?) första grillparty. Hur mysigt och trevligt var det inte? Passade även på att fira min fina vän Björn som fyllde 22! Grattis igen vännen! Sen var det delade meningar om vart vi skulle, men jag hamnade slutligen på ankan och hade riktigt kul!


Jag och min fina Ida


Mina pojkar!


Tappert försök att supa ner Björn


Mys i trädgården


Lyckad kväll!


Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0