Vårväder!

Var det inte helt fantastiskt skönt vårigt ute i helgen (bortsett från igår). Helt underbart!
April närmare sig med stormsteg.. och jag fyller ju faktiskt år nästa veckan! Sen är det bara några få veckor kvar till Rom-resan. I cant wait!

På onsdag åker jag till Stockholm och Bosön på studiebesök. Ska bli hur kul och spännande som helst! Sen på torsdag ska jag på hockey om det nu blir så..såå det är nästan så att jag hoppas på förslust ikväll!
Så måndag-tisdag nu ska jag hårdträna, jag måste faktiskt försöka komma igång med det ordentligt!
Banken är ett annat måste i veckan, så nu känns jag väl nästan vuxen på riktigt?!



Fina Karlstad i april förra året!


Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0