Strålande morgon!

Visst är det helt underbart att gå upp på morgonen vid sju och det är ljust ute, t.o.m solen lyste!

Har ju varit borta från jobbet i två dagar nu, leget hemma i magsjuka som så många andra, men dom dagarna gjorde mig mer än gott. Känner mig nästan överpigg nu!
När jag loggade in på mejlen imorse hade jag fått ett mejl ifrån mina kära i Denver. Bland de som Jen hade skrivit så tyckte jag det här var extra roligt:

" I have the best compliment to give you. The other day we were up in Vail skiing and Sylvia said that someone came up to Roan and thought she was Swedish. I just couldn't wait to tell you as I am sure your great influence is present with her style and fashion!
"

Får nog ta o bli en tripp till staterna i sommar!



Mina fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0