Update!

Känner att jag vart riktigt dålig på o uppdatera de senaste dagarna, så tänkte dra igenom lite kort.


Personalkvällen i lördags blev hur trevlig som helst. Började som sagt på Pitcher´s med god mat o dryck, trevligt sällskap o en ny resa naturligtvis då temat för kvällen var På Spåret. Nästa anhalt visade sig vara Örebro och musikalen Footloose. En helt fantastiskt brs show. Allt dansande på scenen gjorde att det sög till i mig med, så det blev utgång för min del när bussen anlände tillbaka i Karlstad. Men dessvärre blev det inte något vidare kul alls, så jag drog mig hem tidigare och levde kvar i musikalkänslan istället!

Nu på fredag ska jag besöka den tredje och sista privatskolan för utbildningen till hudterapeut som jag så väldigt gärna vill gå! Så till goa Göteborg bär det av!
Tänkte samtidigt passa på o hälsa på den här unga damen nedan.



Sötaste tjejen i götet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0