Måndag!

En ny vecka igen och helgen känns så himlans långt bort. Helgen var för övrigt väldigt mysig.
Jag och mamma åkte tidigt i fredags ner till Göteborg för en heldag  med shopping. Hade även tid på Gilda skolan, som enligt mig var ett rent skämt. Kanske är bortskämd med bemötandet och hur det sett ut på de andra skolorna, men ja Gilda skolan går fett bort!
Så mitt val är mer än självklart och det känns otroligt bra!

Stannade kvar hos Johan, Ulrika och Hanna fredag natt. Hade det supermysigt även om min lilla favorittjej var genomförkyld. Hur skulle man nånsin kunna motstå o mysa med henne ändå?

Hemma igen var det bara att sadla om för en utekväll med mina damer och firandet av Becca. Känner att det har blivit lite för mycket partande på senaste och tappat lusten en aning. Men i vilket fall som helst så var det extremt trevligt!

Söndagen spenderades på Bergvik med min söt-Ida!

Underbar helg helt enkelt!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0