Linnéa by Linnéa Classon?

Den här veckan känns mycket lugnare än förra som tur är.  Även om i stort sett alla dagar är uppbokade så känns det mindre hysteriskt så förhoppningsvis ska jag väl kunna ta igen lite sömn från helgen som va.

Lunchade med Ida o Becca igår innan B styrde tillbaka mot grannlandet. Fröken fyller ju år nästa helg och kommer hem igen så jag o Ida har stora planer för helgen!

Ska försöka ta tag i min träning igen idag. Förra veckan hanns det tyvärr inte med så många pass, men desto mer semlor, drinkar och skräpmat så nu är det mer än dags!

Såg förresten att Halle Berry har kommit ut med sin personliga parfym (som alla andra kändisar nu för tiden)- Halle by Halle Berry. Det ska vara en varm och orientalisk doft med inlag av bland annat fikonlöv, mimosa och sandelträ. Något ni skulle våga pröva? Låter rätt spännande tycker jag! Kanske dags för min egna snart.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0