Sömnbrist

Nej kan ju inte direkt påstå att det blev mycket av den varan i helgen. Började ju redan i torsdags då Becca kom hem o vi hade vår mysiga tjejkväll hos Ida. Klockan var nog 12 innan jag la mig och sen ringde klockan vid 5 för att hinna till Stockholm till 10! Ett dygn senare la vi oss o sen upp vid 8 för hemfärd o sen utgång igen. Japp, jag går omkring som en levande zombie.

Hur som helst, träffen med Monica Elisabethskolan gick utmärkt, kändes jättebra så förhoppningsvis blir det den skolan fast mitt val ligger ju då på Göteborg.
Efter mötet gick jag och hämtade Camilla på caféet jag hade dumpat henne på och åkte vidare in mot stan. Många timmar och shoppingpåsar senare (lägger upp bilder på det imorgon) blev vi upplockade och åkte till lägenheten på Kungsholmen. Väl där när man trodde att man äntligen kunde få sitta ner en minut fick C ett panikanfall då hon trodde hon blivit smittad av magsjuka. Så det blev bara att dra på sig skorna o gå ner o köpa vitpeppar som hon sen tryckte i oss. Är jag dum som inte tror på att sånt hjälper?

Vid 18-tiden åkte vi till mina kusiner på söder och sa hej innan vi gick till medeltidskrogen i Gamla stan där vi hade beställt bord. Kan ju säga att det var väldigt speciell mat, men gott var det!
LIte senare styrde C och jag klackarna vidare och hamnade i mitten av Stockholms alla 1 och en halvmeters sliskiga fån med backslick!!!! Behöver inte säga nått mer. Vi blev även intvingade i en gissningslek när vi skulle äta nattamat innan vi åkte hemmåt.

Så vi var rätt trötta dan där på när vi satte oss i bilen hem mot Karlstad igen. Men väl hemma släppte det fort så vi svirade om för ännu en utekväll!







Ölspelet på två personer 5 minuter senare, då ser det ut såhär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0