Koriander

Sitter och funderar på vad man ska äta till lunch idag, Maché står rätt högt upp på listan just nu. Någon som har något bättre förslag?
Sen funderar jag på om dom ändrat reglerna angående låtarna i melodifestivalen om hur de får spelas och inte. De spelar Måns på radion stup i kvarten och vad jag fattat det som tidigare så får de låtar som gått till final inte spelas? Inte för att det gör mig något att de inte spelar af Ugglas låt..men rättvist ska väl va rättvist?

Ikväll ska jag träffa systrarna Berglund på Koriander för ett glas vin. Ser jag verkligen fram emot. Var år sen vi sågs alla tre senast. De är ju trots allt dom som har vart med mig ända från dag 1!!



Josefine & Lovisa


Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0