Grattis C-G på 23-årsdagen!

Min älskling Ida fyller 23 idag och det ska firas stooooort! Min lilla goding håller ju på att bli gammal!


Grattis snygging!

Igår gick dagen som på rullande band, presentshopping till dom små prinsessorna i USA, kusiner på besök frammåt kvällen o sen iväg till Ida två för sista kvällen ute med gänget. Anken blev det efter midnatt och det var länge sen jag hade så kul ute som jag igår, bortsett från blåtiran jag drog på mig. Tycker den ser rätt onödigt ut i nyllet.

Nu blir det som sagt duschen och börja om från början igen, nu kör vi!








Kommentarer
Postat av: Mikaela

u're freaking gorgeous hunny! enjoy the states babe!

2009-06-20 @ 19:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0