En Strålande Helg

Helgen har som sagt varit super!
I fredags träffade jag Bettina, som jag inte sett på jättelänge. Vi intog Coffeehouse by George (som snart kommer bytas ut mot frappes på Starbucks) och pratade om allt vi ska göra när vi kommer tillbaka till Denver. Hon kommer ju också vara där ett par dagar samtigt som jag är där så det bli kul.
Lördag blev det fika med Ida, brun och fin efter Mallorca. Saknat dig bejby! Vid sju åkte jag hem till Ida 2 för massa ost, kex och vin, vår fina vän Becca var hemma i helgen så det blev en riktig myskväll med flickorna och Jimmy. Karin dök upp innan ingång mot stan och vi avslutade kvällen på arena uteservering med massa goda drinkar. Eller nja, jag avslutade kvällen med en sväng på bmb och en kopp te, för o va helt exakt.
Idag har jag tagit det hellugnt, jag och mamma åkte ut på presentjakt åt mina tjejer i Denver. Och nu blir det promme med C!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0