Stans bästa glass!

Helgen höll verkligen världsklass, ska berätta mer i detalj när jag fått alla bilder så ni verkligen kan förstå vad mysigt vi hade det!

Äntligen lite sol idag! Härligt! Jag mötte upp Camilla och vi satte oss och lunchade på Vero. Stället har utan tvekan stans godaste ceasarsallad.
Efter det var vi bara tvungna att testa på den omtalade glassen i den nyöppnade chokladbutiken Carli som ligger precis mittemot. Det kändes precis som att man svävade bort till Italien för några minuter. Kan det bli bättre? Stans godaste sallad och stans godaste glass, på samma innegård! Det gillar jag!

Jag kör i salladens tecken idag och tänkte slänga ihop en skaldjurssallad och åka bort till Ida för en riktig myskväll!



Jag o Lovisa i Grebbestad för exakt ett år sedan!


Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0