Jag kan jag med, om jag vill!

I helgen som va (jag vet att det snart är en vecka sen, men ändå) så var det i stort sett ingen annat än konfirmation. I år var det Fridas tur, på lördagen framträdande av musikalen och sen på söndan själva konfirmationen. En jättefin dag verkligen, bortsett från vädret. Hann även med en utgång på Koriander på fredan och sen uteservering och mys på lördan.
I tisdags åkte hela familjen till Rimini, Italien en vecka, För o ligga o steka sig i värmen medans vi får ta allt regn. Livet är inte rättvist! Så jag åkte till farmor över natten. Hade en jättemysig kväll med god mat och vin och dagen därpå åkte vi till Charlottenberg och köpcentrat där. Älskar min farmor!

Ikväll får jag finbesök, Camilla kommer och gör mig sällskap och ska spendera natten här. Eftersom att vädret talar emot oss att ens sticka ut näsan utanför dörren så har jag fixat lite här hemma, bakat och förberett middagen, blir t.o.m egengjord bea-sås, det ni! Och tro de eller ej, den var t.o.m god! Jag kan faktiskt jag med, bara jag vill!

Imorgon drar gänget ner mot Gbg, Matilda har bjudit in oss och vem tackar nej till det? Så klockan 6 när Emelie slutat så packar jag, Anna, C och E in oss i bilen och drar neråt. Utgång på kvällen blir och sen ska jag titta på lägenhet på lördag. Söndag planerar vi en sväng till Smögen och sen en tur till Grebbestad och räkfrossa innan vi styr hemmåt igen!


Göteborg förra sommaren


Linnéa

Kommentarer
Postat av: C-G

Flytta inte ifrån mig C-G! :(

2009-07-11 @ 10:32:07
URL: http://idodab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0