Varmare?

Visst ,de hade rätt i att det blev varmare idag.. men varmare för mig innebär inte snö!
Vill ha vååår.. Få börja inhandla en ny vårgarderob, kunna sitta ute o njuta i solen på nått café med vännerna, kanske få åka iväg på någon storstadsweekend. Njuta av livet helt enkelt!

Tog en fika med mitt lilla troll Ida igår, som för övrigt åker till Egypten på lördag. Nej, jag är inte ett dugg avundsjuk på att hon kommer springa omkring i bikini en hel vecka o antagligen se ut som en förbränd pepparkaka när hon kommer hem..men nej, jag är inte avundsjuk..alls!

Idag blir det raka vägen till kmti efter jobbet, jag o brorsan har bokat in oss på ett spinningpass..han har alltid vart vrång när det gäller o prova på spinning, men nu har tydligen nånting hänt?

Slår aldrig fel att jag börjar bli hungrig vid den här tiden på dan, blir libanesiskt idag!


     


Linnéa


Kommentarer
Postat av: Alex

tjooo!



Sugen på att följa med ut på lördag?:D

2009-01-08 @ 19:32:20
URL: http://nordstromalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0