Tisdag

Helgen passerade fortare än vinden  som vanligt, man hinner knappt fatta att det är lördag innan det är söndag kväll o man har ångest för att man ska upp tidigt o jobba dagen efter.
I vilket fall, blev utgång i lördags. Vi var ett litet gäng som samlades hos Ida först, och sen är det alltid lika kul när Becca kommer hem från Norge o man får chans o umgås med henne ett tag!
Sen blev drinkar o massa dans på Nöjes inna jag kände att de smärtstillande tabletterna jag äter för tanden jag drog ut och alkohol inte var nån vidare bra blandning, så runt 1-tiden pussade jag mina tjejer hejdå satte mig i taxin o åkte hem till min älskade säng!
Ska lägga in nån bild från i helgen senare ikväll..

Veckan ser ut att gå fort och på söndag åker vi till Idre för en veckas skidåkning, kan det bli mer underbart? Ah kanske en vecka på en sandstrand nånstans men annars vet jag inte!?



Gjorde årets första beställning från VS igår, är rätt sugen på den här bikinin med.
Sen är ju Miranda Kerr oslagbart snygg som vanligt, svårslaget!


Linnéa

Kommentarer
Postat av: Ida

På torsdag blir det mys=P Du glömmer väl inte att ta med din agenda, vi måste ju se över våra semesterdagar så vi kan planera in årets höjdpunkt! Vart bär det av denna gång, förslag?;P Puss

2009-01-27 @ 11:57:45
Postat av: Svar till Ida:

hahah va tror du jag gör på jobbet om dagarna när jag får tråkigt? :P har nog sett över varenda alternativ snart ;)

fick för mig att jag låg i ett hotellrum nånstans med dig när jag vakna imorse så.. :D

2009-01-27 @ 13:23:22
Postat av: emelie

läni skulle vara ännu snyggare i den bikinin hon!! Supersnygg var den. Jag har sommarabstinens.

2009-01-27 @ 14:39:25
URL: http://emeliekindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0