Alla vägar bär till...

Det är en helvetsvecka den här veckan, så försöker o pressa in så mycket kul som jag bara bara kan!
Helgen blev lugn och fin, kändes lite behövligt, jag som alltid försöker intala mig själv att helgen kanske ändå är till för o vila upp sig..inte köra järnet så man är tröttare an tröttast när måndagen kommer och det är tänkt att man ska vara utvilad. Så vissa helger tänker jag faktiskt vuxet!
Blev iaf bio i lördags, Brad Pitts nya. Skitbra film och mycket trevlig kväll!

Jag kan nog stå ut med en hel del smärta.. skulle t.ex lätt kunna gå till läkaren o få en meters spruta inkörd i armen, bara jag slapp tandläkarn. Ska få en tand utdragen så på torsdag kommer det va en plågodag för min del. Blev heller inte direkt bättre av av min käre tränare ringde och berättade hur "föjävla ont de kommer göra" och "det finns mycket mer känselbanor i nedre delen av munnen". Linnéa som tyckte att hon ändå har hyffsat koll på läget. Thanks a lot!

Innan jul skrev jag att jag redan hade fått den bästa tänkbara presenten redan.
Och efter jag kommit över muren på torsdag så kan man kanske äntligen börja se fram emot att det snart blir april.
Ska nämligen få åka till Rom.  Så får väl ändå se det som ett litet ljus i mörkret idag.. har alltid velat åka dit, alltid!





Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0