Tröttast AB

Jag visste att jag skulle va trött idag, men det här är nått i stil med döende trött!!!!!!!!!
Hur *** ska jag överleva den här dagen?

Helgen var iaf super!!
På lördagen blev det utgång, jag o C började med dress o make + pizza hemma hos mig innan vi åkte in mot stan och hamnade hos Anna i hennes nya fina lägenhet. Karin är ju numera Karlstadbo igen efter ett par år i huvudstaden, och är alltså färdig mäklare nu. Ska bli spännande o se va hon kan fixa fram? Vart jag ville komma, kul att ha dig hemma igen gumman! Efter ett o annat kraschat glas gled vi vidare till Nöjes. Det blev en riktigt lyckad kväll!

Igår var jag o världens bästa Theresethe ABBA Show.. har ju sett showen en gång tidigare, då i the Red Rocks i Denver! Så vi fick återuppleva gamla minnen..även om det är stor skillnad på folk o folk runt om i världen (Svenskar är torrare än torrast och det ska Mycket till för att de ska släppa loss) så var det en obeskrivligt fin kväll!

Ikväll är det återträff för mentorskapsprojektet Unga Ledare. Gissa om jag känner för det?


All Womanizer o Pokerface gjorde att det gick lite vilt
o ett o annat glas gick åt...



Antar att det är nån fin Singstar låt med tanke på ansikts-
uttrycken!



Som sagt, så går det om man förstör


Min bästa Alex!!


Linnéa

Kommentarer
Postat av: Alex

Fina bilder ;)

klart vi kan ta en fika, säg till när du vill/kan!

Jag slutar jobba 15 ons-fre. Så de är bara att säga till när du vill!

Pusss:)

2009-01-12 @ 19:01:22
URL: http://nordstromalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0