T.G.I.F.

Hade en jättemysig kväll med Ida igår. Vi tittade ju som sagt på resor, som det ser ut nu så kan det kanske t.o.m bli så att vi drar på en tiodagars semester.. vore ju underbart!

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska slå 11, då kommer Lennart (min tränare) och Kenna och hämtar mig och vi ska upp en sväng till universitetet på ett möte. Är ju tänkt att jag o Kenna ska hålla i Karateträningen där på söndagar under våren.

På söndag lämnar jag ju civilisationen  för en skidvecka uppe i Idre. Det behövs minst sagt att få komma bort ett tag!
Så ikväll passar jag på o gå ut o roa mig med min andra Ida. Ankan och våran drink...
ja tack!



Snyggaste bilden ever? Tycker iaf vi!


Linnéa


Kommentarer
Postat av: C-G

Fasligt snygga. Ikväll blir det party. Jag längtar ! :)

2009-01-30 @ 14:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0