T.G.I.F.

Underbara dag!

Gårdagen överlevde jag nätt o jämt.. de första jag fick utspottat i ansiket när jag kom in hos tandläkarn var att de antagligen var tvugna att operera. Thank God att jag inte visste om de innan... men men, jag gick därifrån levande i alla fall hur jävligt det än var!

Så även om man är glad för att lönen kommer in idag är det inte lika roligt är räkningen på två tusen spänn kommer!
Imorgon blir det i alla fall utgång med mina girls, Becca är back in town så det blir förfest hos Ida innan vi slår klackarna i taket någonstans.
Ikväll blir det bara lugnt, ska börja om från noll med o börja lära mig äta ordentligt med en mun som jag kan öppna till hälften och sen ska jag begrava mig i soffan resten av kvällen!


My ladies


Linnéa

Kommentarer
Postat av: Helena

Skönt att det är över med tandläkaren, är själv jätterädd och tycker att det är hur obehagligt som helst.Ja man blir så arg när de tror att de kan uttnttja bloggare så där, tror faktiskt att det kan vara olagligt. Hoppas at du ahr en skön lördag!

2009-01-24 @ 15:01:20
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0