Mamma Mia

Idag är jag faktiskt piggare och på bättre humör än på länge (ah än de senaste dagarna iaf och förutom att jag fick böter på bilen igår) och det är inte ens fredag!? Jag förvånas över mig själv ibland! Himla fint väder är det också.. lite för kalt kanske för min smak, men kanske nått man får ta?

Skulle lätt kunna stanna kvar i den här veckan ett tag till, ska till tandläkaren och plågas nästa vecka, och det är min klart största rädsla här i livet. Så det kommer antagligen bli en veckas sömnlöshet för min del..

Nästa vecka kommer min ängel hem från Norge igen, så det överväger väl kanske.. och helgen känns mer än välkommen just nu!



Såg äntligen denna underbara film igår.. tack Daniel!


Linnéa

Kommentarer
Postat av: C-G

Vad för böter? :D

2009-01-15 @ 15:07:02
Postat av: svar till C-G

parkerings-helvetes-böter... sån böter ;D var visserligen bara 200 men ändå.. anser ju naturligtvis att jag inte gjorde nått fel, men om vissa inte har ett roligare liv en sketen onsdag än o jävlas med folk så är det mest synd om dom ;D

Va gör mitt hjärta i helgen då?

2009-01-16 @ 10:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0