Förlusternas Land

Ah det undgår väl ingen idag.. domarna har gjort det igen, pinsamt!

Idag fyller min älskade room mate från new york 22. Hoppas på o få komma o hälsa på dig snart gumman!
Blev en sväng till Bergvik idag, har hållt alldeles för länge i presentkorten jag fick i julklapp nu så shoppade loss riktigt ordentligt (för ovanligheternas skull).
Så nu är jagh precis hemkommen från kmti, tror fan att jag lyckades pricka i det jobbigaste passet genom tiderna? Eller så kanske det är jag som ätit för mycket över jul who knows?

Imorgon blir det tillbaka till verkligheten igen, jobb!!
Får se det som så att det bara är tre dagar sen är det helg, så ska jag träffa  Ida  imorgon med o mysa med henne så det kommer säkert funka rätt bra ändå!

Nu blir det dusch, mat.. och bäst av allt,  Top Model 11 börjar ikväll!


Linnéa

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fin rubrik måste jag säga :D

2009-01-06 @ 20:20:43
URL: http://camillaoberg.blogg.se/
Postat av: Mikaela

tack gumsi! vad gullig du är! klart du ska komma ner och hälsa på mig! vore asskoj! saknar dig gumsi! puss pusss!

2009-01-06 @ 22:26:54
Postat av: Alex

Måste ju bara tillägga att Canada vann ju för att de var bäst på isen också. Gjorde ju trotts allt 5 mål och Sverige 1 ;)

Pösss ;P

2009-01-07 @ 17:39:55
URL: http://nordstromalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0