Händiga?

Spinningpasset igår kunde jag lika gärna ha låtit bli..jag som vanligtvis brukar gå därifrån helt slutkörd skulle lätt kunna köra ett pass till!
Slängde i mig mat o snabbduscha innan jag åkte hem till Camilla. Måste säga att vi fick till det jäkligt bra där!
Kolla förresten in Camillas blogg. Bilden från vår supermysiga lägenheten i somras där vi agerar gud-vet-vad (?) säger nog mer än ord hur händiga vi är! Med hammare o spik klarar man sig långt, är faktiskt väldigt förvånad att vi ens hade sånna grejer hemma! Men rakt blev det i alla fall....tror jag?

Kollade igenom bloggen för o se va jag gjorde vid den här tiden för ett år sen. Då hittade jag bilderna från Rihanna-koncerten (iof så var den i mars men ändå). Världsbäst!

Så hittade jag även den klockrena kommentaren från C (som annars är en av de smartare personer jag känner)
-Du kan ju äta frukost dagen innan!!!  (hjälpsamma vänner, men ibland blir det fel)



Så döptes ju även min favotjej Hanna!
Min finaste lilla
ängel!


Linnéa


Kommentarer
Postat av: Camilla

HAHAHA jag dör! den kommentaren hade jag totalt förträngt!

2009-02-18 @ 12:00:08
URL: http://camillaoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0