Exotic Coconut

Just nu vill jag bara att klockan ska bli fyra så jag får gå hem. Kommer på mig att sitta o lukta på mig själv. Jag som säkert många andra älskar ju alla slags lotion med doft av cocos.
Och när jag var i USA så hittade jag den mest gudomligaste lotion av dom alla, ifrån
Bath & Body Works. Denna underbara lilla butik med alla dess lukter du kan tänka dig. Body Shop, släng er i väggen! 
Det är inte ofta jag har råd att unna min kropp detta med rädslan för att den ska ta slut, och för att jag inte vet när får chansen att köpa på mig ett tioårslager utav den.
Men alla ni som ska över pölen och avgudar cocoslukten lika mycket som jag vet vart  ni ska gå, Exotic Coconut ,och ni kommer vara förlorade sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0