Top Model Final

Igår tog jag som sagt en lååååång lång fika med Camilla. Mycket som händer på en vecka och vi satt mest o pratade i munnen på varandra. Det snackades om gamla utekvällar (som jag tydligen inte gick miste om), Stockholmsresor, min födelsedag (som iof inte ligger så jättenära till) men tiden går fortare än va man tror..
Sen blev det gymmet med bägge bröderna..när hände det senast? Aldrig!

Idag ska jag till polisen (nej,  jag har inte gjort nått olagligt) för att fixa nytt pass. Planerar ju resor för fullt så vore ju kul om man ens kunde lämna Sveriges gränser.. sen blire en sväng på stan med Alex och efter det antagligen träning.

Så är det ju final i Top Model ikväll PLUS att jag har ett paket från Victoria´s Secret som bara väntar på att bli uthämtad och börja användas!

En riktigt bra dag med andra ord!


Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0