Tisdag

Hockey som sagt igår, blev en riktigt bra match (kanske inte linköpingsbor riktigt håller med om men) när väl målen började rulla in. Sjukt god mat fick vi också.. rätt lätt o äta lite för mycket då!
En trevlig kväll var det i vilket fall!

Idag är jag trött som satan, slår aldrig fel när det är tisdag. Min hatdag av alla veckans dagar!
På lunch idag var Daniel och jag iväg och fixade nya pass..så nu är det fritt fram, jag ska resa så det svider i plånboken!
Ikväll blir det ett spinningpass o sen hem till Camilla en sväng. Ska vara nån slags hjälp i en hemskt viktig fråga! Så det är skärpning som gäller för Linnéa idag!



"För fet för catwalken"  ????  *suck*


Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0