Homecoming

Det händer inte ofta, men idag hände det! Jag var på strålande humör när jag vaknade. Annars så brukar det vara en rätt bra idé o hålla sig på hyffsat avstånd från mig på morgonen när jag sitter o muttrar vid frukostbordet. Jag är ingen morgonmänniska alls! Men idag, jag vet faktiskt inte vad som hände.

Hur som helst, solen lyste och det var sjukt vackert ute. Mer än va man kan säga om man tittar ut genom fönsret nu, men lite ska man väl få för att man går upp halvt som halvt mitt i natten, ja innan sju i alla fall.

En mycket bra dag idag, Becca kommer hem från Norge så det blir myskväll på högsta nivå hos Ida ikväll med matlagning och film. Det vankas alltid något speciellt när vår prinsessa kommer hem!
Ska försöka (eller snarare, måste!) hinna med och packa at some point med. Åker ju som sagt till Stockholm vid 06.00(!) imorgon bitti. Så just nu är allt suckande för att det aldrig händer något som bortblåst.. men att allt ska hända på en gång? Tydligen så får man antingen eller, men jag klagar inte!

Enjoy your day!




Nästan skrämmande likt kortet nedanför.. L.A. nästa?


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha Bordsbön eller?

2009-03-01 @ 16:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0