Gucci

Träffade C efter jobbet igår, tog en lång fika och smidde lite planer inför helgen. Stockholm, here we come!!

I eftermiddag ska jag försöka hinna med o träffa min sjukling Alex (jaa, jag vill jättegärna bli smittad inför helgen) men va gör man inte för o få ut honom genom dörren?
Ska även till posten o hämta ut ett paket från VS .. spännande, spännande!

Sen ikväll ska jag till Linnéa på ljusparty, så bortsett ifrån att man antagligen kommer gå därifrån med världens huvudvärk man fått av alla olika dofter så kommer det bli riktigt mysigt!



Klä mig Gucci -style i vår!


Linnéa

Kommentarer
Postat av: Alex

Lovar att jag inte ska sjuka ner dig (A)

2009-02-25 @ 14:21:36
URL: http://nordstromalex.blogg.se/
Postat av: C-G

De där kläderna skulle va fina i .... svart ! nerrå. :D nu är snart vår och Ida ska leta kläder med färg, precis som hennes vapendragare Linnéa. :D

2009-02-25 @ 18:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0