Ny vecka= nya möjligheter

Haft en underbart bra helg! Bästa Erik vann Idolfinalen i fredags, i lördags träffade jag finaste Ida o Göran (som var på besök i stan) över en fika och sen igår kväll var jag och Elina bjudna hem till Z på tapas och glögg kväll.


Haft kemi idag, ska väl erkänna att det långt ifrån tillhör ett av mina favoritämnen, men vår kära lärare Melinda hade tydligen en bra dag och hade bestämt sig för att vi skulle få se på film efter lunch. Så nånting bra lär vi väl ha gjort?

Resten av veckan består enbart av salong så det blir tidigt i säng ikväll!


På fredag bär det av hem till mina älsklingar i Värmland! Tack gud för jullovet!


Linnéa

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0