Karlstad

Var ju som sagt hemma i kära K-d i helgen. Tåget rullade in kl 20 och då blev det raka vägen hem för en snabbmiddag med familj och släkt  innan jag dressade om och åkte hem till Anna för att fira födelsedagsbarnet Camilla. Blev en mysig kväll som senare avslutades på ankan.
Lördag träffade jag kusin Frida för att spela minigolf och på kvällen sen var det middag hos samma familj. Supermysigt!
I söndags var det full fart igen, stress helgen igenom för att hinna med o träffa alla, fick långt ifrån så mycket tid med var och en som jag önskade. Träffade Ida Å först för en supermysig lunch och sen Ida B för en minst lika trevlig fika. Sen var det stress hem igen som gällde. Säga hejdå till familjen och sen iväg till stationen för att resa tillbaka till Götet. Vart tog helgen vägen? Nu förstår jag verkligen vad som menas med att man vill vara på tio ställen samtidigt!
Men i vilket fall som helst så hade jag en helt underbar helg och det var fantastiskt kul att få träffa alla mina älsklingar där hemma igen ♥



Packåsnor AB?




Grattis min fina fina vän!


Linnéa

Kommentarer
Postat av: C-G

Älskar dig snuttan!

2009-08-27 @ 14:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0