Göteborg!

Nu är jag äntligen här! Har avverkat en vecka i lägenheten nu och vi älskar den! Vi har verkligen fått till det supermysigt!

Skolan började i onsdags med. I torsdags fick vi gå med vår fadderklass i salongen och igår hade vi vår första lektion, vaxteori. Klassen känns jättebra och lärarna är supermysiga så det här känns mer än bra. Jag har (som det känns nu) valt helt rätt! Sen så har jag ju en alldeles underbar sambo i Therese med så det kan inte bli så mycket bättre just nu!

Saknar alla er där hemma, hoppas vi ses snart. Ni betyder allt för mig!



Lägger upp ett par bilder från lägenheten och ett par från vår första kväll som göteborgare:



Min fina sambo










Behöver jag tillägga att de bor tjejer här?














Kommentarer
Postat av: Camil

Gud vad fint det såg ut!

2009-08-16 @ 12:51:11
URL: http://camillaoberg.blogg.se/
Postat av: C-G

Det ser ju supermysigt ut !! :)

2009-08-16 @ 16:48:09
Postat av: AleX

En brudig lägenhet, jaaa! ;b

2009-08-17 @ 20:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0