30 grader varmt i Götet!

Klarblå himmel, 30 grader varmt och riktig sommar i Götet just nu! Kan de bli bättre? Ah faktiskt, vi har inhandlat tacos som är bland de godaste som finns så risken finns ju att vi föräter oss ikväll!

Snart har första riktiga skolveckan gått och det känns hur bra som helst, klassen är störtskön.

Börjar med att gå tillbaka till förra helgen, lördag, då vi började med att korka upp här hemma innan vi åkte in mot stan till min bekant, Fredrik där det dracks ännu lite till innan det blev dags för utgång. Vi hamnade först på nån mysig bar och senare gick vi vidare mot Nivå. Jag och Therese blev dock inte långvariga och när klockan slog två och stängningsdags i Karlstad så kände vi oss redo för hemfärd. Blev naturligtvis ett stopp på BK innan. Ingen utekväll är fulländad utan nattamaten.

I söndags fick vi finbesök av släktingarna ute på Särö. Hanna var i toppform som vanligt och kände sig mer än hemma.

I veckan nu har vi ansiktsbehandlingar o ansiktismassage om vart annat, och igår lyckades jag t.o.m somna på massagen. Det är sjukt kul och intressant, även om anatomin idag var lite mer än va jag orkade ta in! Därför drog vi med ett par tjejer i klassen ut på stan och tog en underbar fika i sommarvärmen på lunchen. Riktigt härligt!

Imorgon står manikyr på schemat och efter skolan bär det av med tåget hem mot Värmland. Camilla fyller år, och det kan man ju faktiskt Inte missa! Så utgång blir imorgon, umgås med familj o släkt på lördag och sen träffa min fina C-G på söndag innan vi åker tillbaka till Götet igen!












Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0