ROM nästa

Jag vet att jag har varit sämst på att uppdatera på senaste! Inste hänt så speciellt mycket sen födelsedagsfesten, brorsan har iof  fyllt 20, också årets första grillning nu i helgen vilket var jättemysigt!

Nu på lördag är det Stora Ledardagen uppe på universitetet, en heldag med några av Sveriges bästa föreläsare, som vi har jobbat med hur länge som helst. Så det ska bli otroligt spännande!

Efteråt blir vi hämtade med buss som tar oss till hotellet i Skavsta. 07.30 på Söndag lyfter planet äntligen mot Rom. När vi landat så åker vi direkt till katakomberna för guidad tur och därefter till hotellet inne i Rom. På eftermiddan blir det återigen bussresa ner mot Neapel och Stadio San Paolo, där vi har biljetter till matchen mellan Napoli - Inter. Min pappa är bäst! Zlatan here I come!!!!!
På måndag har vi några timmars konferens innan vi ska på guidad vandrig i Rom. Tisdag är fri fram till tre då ska på en gemensam aktivitet som än så länge hålls hemlig. Brukar va så när det gäller min käre far!
Onsdag hemfärd.

Gissa om jag längtar?!




Från grillningen i helgen


Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0