22-årsfirandet+Nyblonderad

Nu tänkte jag äntligen sätta mig o gå igenom helgen med födelsedagsfirandet o allt annat som hänt.

I lördags hade jag tid hos världens bästa Sara Salong MODA (Karlstads bästa frisörsalong,enligt mig). Hår o smink skulle fixas, och tre timmar senare kom min favvo Therese och hämtade mig. Så fick jag äntligen använda min Elise-klänning! 
Kvällen var super och den avslutades på BMB

I måndags satte jag mig återigen i stolen hos Sara. Äntligen blev jag blond igen! När jag gick därifrån var jag nöjdare än någonsin. Sara byter jag aldrig bort!

Ikväll är det hockey i logen som gäller..så de kan väl se till att vinna för min skull!


  












Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0