Helgkoll

Borde egentligen lägga mig..men saker o ting har en tendens att dra ut nåt så extremt på tiden när jag ska göra något. Men egentligen, varför stressa? Det är vi ju så bra på ändå.
Satt precis och tänkte på när jag ska få min efterlängtade sovmorgon nästa gång, och kom fram till att antagligen i nästa liv.
Det som är det bästa jag vet.. nästan i alla fall.

I morgon slutar jag tidigt så passar på att sno åt mig C för en fika innan hon drar till Sthlm på storkalas. Inte träffats på ett tag då hon har fullt upp i skolan. Barnmorska är det tänkt att hon ska bli, så det är alltså hos henne jag ska föda alla mina tio barn!!!! TYcker i alla fall att du är jätteduktig gumman, så kämpa på!

Sen blir det utgång med min Idaaaa, "vår" drink ska flöda!!
Ingen sömn (eller ja, fyra-fem kanske sex timmar, jag gillar ju som sagt att överdriva liiite lite) och sen vidare till Sunne för en två-dagars kurs i Ledarskap på Selma, så visst ska vi leva i lite lyx också..va annars kan man vänta sig?!

Sen blir det ny vecka igen.. Vart är allt höstmys? Vill ha en massa levande ljus o filtar, bra filmer på tv och varför inte någon söting o mysa med..

... Jag får väl fortsätta drömma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0