Selma Spa

Utgången i fredags var mycket lyckad.. Kom äntligen hem till Ida, skapligt irriterad efter att taxihelvetet varit en halvtimme försenad!! Efter några timmar blev det ännu trevligare då vi fick väldigt trevligt besök. Ett par glas senare drog jag o min bejb in till Ankan, och även där träffade vi en hel roligt folk. Bland andra Hallsberg, länge sen jag träffade den pricken och kan nog påstå att han är en av stans roligaste och trevligaste.
Kvällen tog slut tidigt för mig.. blev faktiskt rätt så förvånad när jag ramlade i säng o såg att klockan bara var två.
Duktigt av mig, eller hur?

6.30 ringde klockan, gissa vem som va pigg? Jag o pappa drog sen iväg mot Sunne o Selma spa där vi skulle va med på en två dagars Ledarkurs med bland andra Ulf Karlsson. Jag o mitt kära karategäng hann även med o lyxa oss en hel del o åt alldeles för mycket mat. En riktigt bra, intressant o avslapnande helg blev det.

Så va ska man hitta på den här veckan?
Ska nog dra mig iväg till frisören i alla fall..

Hoppas eran helg har varit lika bra som min har varit!






Kommentarer
Postat av: Fia

Åh, så skönt! :) Spa vore inte fel..

2008-09-30 @ 14:54:06
URL: http://soffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0