Ny vecka..

Helgen var riktigt mysig, ska lägga in alla söta bilder i morgon så får ni se.

Jobbar hos pappa hela veckan, eller ja.. jag o brorsan ska väl va kvar där i minst fem veckor är det väl tänkt.
Sen till helgen ska jag iväg till Sunne på Ledarkurs, ska bo på Selma med o blir bjuden på hela kalaset, DET tycker jag att jag är värd..helt klart!!
Lär nog hinna med en utgång på fredan med.. lite sugen nu faktiskt. Så vänner..någon?
Så var det Japanresan som min tränaren fortsätter att pressa mig om. Åka.... Inte åka? Ah va jag vill, men åh vad det kommer svida i kassan.. Så frågan är?!

Puss på er sötaste!

Kommentarer
Postat av: Mikaela i Spanien

Klart att det kommer att vara värt det! Du kommer säkert att ångra dig om du inte åker, du har inget att förlora! Ta hand om dig min fina, puss!

2008-09-15 @ 23:08:28
Postat av: Anonym

Mikaela,

Tappat uppgifterna för o komma in på din blogg..saknar din gumman, hur har du det?

Miss!!!

2008-09-16 @ 18:03:45
Postat av: C-G ;)

Vii ska ju ut på fredag goding ! ;)

2008-09-16 @ 20:19:24
Postat av: AleX

ohh, japan ;) coolt om de blir!

Fika nån dag snart tycker jag!

Pussspusss

2008-09-16 @ 21:15:53
URL: http://nordstromalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0