VIF 100 år!!

Blir sämre och sämre på o blogga, ska bättra mig!

Älskade Becca va hemma i helgen, så the golden three tog en heldag i fredags! Lunch på stan o sen en biljardrunda på Score senare på kvällen. Ida fick även nycklarna till sin (första) lägenhet under dagen så det blev självklart en sväng dit. Sorry vännen, du blir inte ensam om o bo där!

Lördag, började jobbet som värdinna på Nöjes kl 17. Värmlands Idrottsförbund  firade 100-årsjubileum!
Slutade runt 23-tiden, Ida dök upp, lite extra fix..sen var vi redo för en festkväll!
Kvällen blev super, var länge sedan jag hade hade såå trevligt..tack vare en viss person!

Tisdag igen, grått och tråkigt. Träffade Ida 1 igår, Norge blir på Torsdag så va tvungen o "fixa" inför det..eller va man nu kan kalla det? Hmm, allt annat än det iaf!

Fika med Alex idag..alldeles för länge sen, som vanligt..
Snart lunch, så kanske borde anstränga mig lite till innan dess!


Ha en superbra dag alla mina Underbara godingar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0