Rainy Day

MItten av veckan, faktiskt så har den här veckan gått betydligt mycket fortare än förra.
I helgen som va så tog jag o mamma en hel dag på stan o fick med oss mycket mer hem än vad vi kanske tänkt oss. Men jaja..
På kvällen planerade jag o Ida en utekväll, som dock slutade tidigare än någonsin. Ingen var direkt på partyhumör men ut skulle vi..och ja, det slutade som det gjorde, vi gick hem och la oss istället.

I måndags så träffade jag äntligen Ida 2 igen..inte setts sen Turkiet resen för en månad sen (lovar att jag ska lägga in bilderna därifrån i veckan, ska bara få ork först) var riktigt mysigt! Som sagt Ida, till helgen blir det lite Alanya moves igen!!

Idag jobbar jag sent, har inte börjat än, så funderar starkt på att gå ut till pizzerian nu innan.. tycker lite synd om mig själv så hehe.

Puss alla sötisar!





Kommentarer
Postat av: AleX

Snart är det helg å fest-tajjm söt;D

2008-10-01 @ 19:50:49
URL: http://nordstromalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0