Grattis Mamma!

Måndag igen,tänkte jag säga.. tisdag igen! Ledig igår så är lite förvirrande det där!

Mamma o pappa åkte till Berlin i torsdags så jag o bröderna har haft hela huset för oss själva hela helgen.
I fredags slog vi på stort o hade förfest här hemma för alla polare, kanske lite för stort.
Blev ankan för mig o mina polare, Becca va hemma i stan i helgen från Norge, så blev en extra bonus!
Lördag hann jag knappt vakna innan det var dags att bege sig ner till stan för lunch med Ida o Becca riktigt mys!
När jag kom hem hade Andreas fått nån sorts allergisk reaktion över hela kroppen så efter ett par samtal så fick vi åka iväg till akuten.. visade sig som tur var sen att det inte vart så speciellt allvarligt, men det så som han såg ut, de va nog det värsta jag har sett. Som sagt.. vi är friska som nötkärnor allihop..förutom när mamma o pappa åker bort, då händer allt!
Väl hemma blev det tacos o fotboll/hockey om vart annat då Gustaf fick chansen i fbk:s a-lag!
Frammåt 11 (liggandes i soffan i mjukisbrallor) blev jag "medtvingad" ut av Alex, men men..okeeej det VAR kul!!

Söndag var som alla andra söndagar o nu är det måndag.. förlåt, tisdag igen!
Min älskade mamma fyller 47 år idag, precis ätit tårta och ska gå ner o mysa lite till med henne innan det blir sängen!

(Lägger upp bilder från helgen imorgon)

Puss på er mina söta vänner*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0