Drömmen om Sommar

Ah.. va kan man göra när det mest är mörkt o trist ute, även om jag faktiskt tycker om hösten, för det ÄR mysigt, så finns det ju ingenting som slår sommaren! "Råkade" klicka förbi Forever 21 igår och det gick inte att hålla fingrarna i styr den här gången. Kan väl säga att de va min o Therese absoluta favvoaffär under vårt år in the States! Så har börjat fylla på garderoben inför nästa sommar..man ska ju börja i tid heter det ju!

Ikväll var jag, Daniel och "Super-Makkan" på föreläsning med Börje Dahl om Droger. Riktigt intressant måste jag säga, blev lite mer insatt.

Träffade min super C igår för en lååång och mysig fika, köpte även en födelsedagspresent till mamma som fyller år snart, min lilla underbara mamma!


                
Dom här två underbara klänningarna kommer ni får se mig glida omkring i till sommarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0