Back to Work

Så var ännu en helg slut. Som Daniel sa förut, " En helg känns som En jobbardag!".

I lördags var det Nöjes som gällde, minns faktiskt inte när jag var där sist.
Började i alla fall med dress o make hemma hos C dit Johanna också kom. När vi var klara efter nån timme så drog vi vidare till Alex och grabbarna innan vi gick hem till Anna
Runt halv 1 stormade vi in på Nöjes där jag äntligen träffade min Ida. Efter en massa kaos hit o dit tog jag o Ida en taxi hem där jag upptäckte att mobilen var borta. Så himla typiskt mig att man knappt blev förvånad. Som tur var hade dne ramlat ur i taxin så fick tillbaka den ganska snabbt tack vare världshistoriens första samarbetsvillige taxichaffis. 

Söndag blev det fotboll för hela  slanten när KBK spelade kvalmatch till tvåan mot Huddinge, gick inge vidare men spännande var de!

Enda possitiva med att det är måndag att det läggs ut ett nytt The Hills avsnitt på MTV!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0