Nya favvoskor

Igår träffade jag ju Therese äntligen, ses inte så jättemycket nu för tiden, annat va i kära Denver, fick panik om vi inte träffades på två hela dar! Lite längre mellan Karlstad och Munkfors då kanske, men i vilket fall som helst så är det precis som att tiden stått still när vi väl ses, vi har så sjukt kul! Och då ska vi inte snacka om Turkiet-resan i somras....
Fick i alla fall med mig en hel del saker hem, som om någon skulle vara förvånad över det?.. Neeee!!!
Det komiska är ändå att vi hade gått o färgat håret brunt bägge två, samtidigt, efter att ha varit blonda så länge man kan minnas..så det där att vi tänker lika efter att ha umgåtts varje dag i ett års verkar fortfarande sitta i! Finast var du gumman!

Och idag.. fika med min lilla gulleplutt Ida, eller liten o liten..är i stort sett den längsta jag känner, iaf på den femenina sidan! Så fin så!! Hoppas på party i helgen!

Har precis kommit hem från ett tortyrspinningpass, grymt jobbigt!!
Nu blir det mat-dusch- och och och, The hiiiiiiiiiills!!!!!!!!!!!!!! Världens bästa show, utan tvekan!


Som sagt Ida, se... jag KAN faktiskt köpa svart ;)


Sötaste skorna från Bianco, till svarta klänningen..oslagbart!


Mina nya förälskelse


Linnéa

Kommentarer
Postat av: C-G

Riktigt snygga skooor ! å svart klänning, fysatan va stolt jag är över dig. ;) men får inte blir för mkt svart. det är ju så kul med dina kläder. FÄRG ! love it. bara för jag inte har färg själv. :) snygg klänning btw, å päls! Love you bejb!

2008-11-26 @ 20:48:08
Postat av: Alex

mmm:) den taffsvänliga jackan ;D

2008-11-27 @ 06:41:26
URL: http://nordstromalex.blogg.se/
Postat av: Emelie

Snygga skor som satan Läni! Stod och pillade på ett par stilettisar i dag som jag vill ha. (jävligt mycket som jag är och pillar på och vill ha iofs) Dom röda kommer iaf sitta som en smäck på dina fossingar ;)

2008-11-27 @ 19:24:40
URL: http://emeliekindwall.blogg.se/
Postat av: Fia

Åååh, Gud vilka fina grejer gumman! :) Älskar pälsen!



Hihi, jag tror inte han skämtar.. men de va rätt skoj att läsa :D

2008-11-28 @ 15:37:13
URL: http://soffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0