Bon Giorno!

Mycket hände igår.. Skulle för det första parta till det med min goding Idameeeen va hände? Den stackarn har fått halsfluss, lider med dig vännen!!
Så det blev (inte mig emot) en kväll i soffan med Idol, ska va ärlig o säga att jag tycker det är skitbra, eller rättare sagt  Jag tycker att Kevin är skitbra.. Sjukt bra till och med! Som sagt, tävlingen är redan avgjord!

I  vilket  fall  som  helst...  Runt halv 10-tiden skickade Alex i vanlig ordning sms, och i vanlig ordning är jag för svag för o stå emot! Så jag sadlade om och mötte upp han och AndreasScore där dom fyllde på mig med lite dricka innan vi gick vidare till Ankan. 
Kvällen blev väldigt lyckad.. och blev om inte annan ännu bättre när det lilla äcklet Johan åkte ur!!!

Nu är det tänkt att vi ska få upp broder numero två och dra iväg till IKEA en sväng.. och det är inte långt ifrån att det blir Sushi till lunch idag!

Sen kör vi igen...

.... Its Saturday!!!


Kevin --------------->    Higher and Higher

Kevin --------------->    Living on a Prayer        

Lite av varje, lördagsmys i ettan o sen lite party i tvåan!
Han Är bäst!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0