T.G.I.F.

Det är freeedag!!!  Jag sitter o lyssnar på  Beyoncé´s  If I were a boy o mår bättre än på länge!

Igår körde som sagt jag o Ida aerobics, styrka OCH box, snacka om duktiga eller hur?!  Va ju lite tveksamma först om vui verkligen skulle orka, men även om det va jobbigt like hell så visst kämpade vi oss igenom de där tre timmarna!

Tar min tredje lugna helg nu, va har hänt? Men jäklar va jag ska rocka nästa helg, ojoj!!
Myskänslan har redan smygit sig in, så helgen är mer än välkommen!!


Söt or what? :)

Kommentarer
Postat av: Alex

Whaaat? lugn helg igen? lika bra kanske, då Alex inte ska ut ;) jobbar ju ;P

Frästen, så måste du skicka de bilderna från "halloween" tror du fick ett par läckra faktist =D

2008-11-22 @ 00:15:15
URL: http://nordstromalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0