Stockholm

Spenderade alltså hela helgen i vår fina huvudstad, även om inte vädret var lika underbart så blev det en väldigt bra helg!

Vi kom redan på fredagen, blev en lugn kväll, jag o Andreas tog en bara en liten runda på Kungsholmen, där lägenheten vi lånar ligger.
På lördan var vi uppe tidigt för att åka till AllaHelgonakyrkan där vår lilla underbara kusin Alicia döptes! Hur mysigt som helst!
Frammåt kvällen åkte vi in till Gamla stan där vi åt kinesiskt innan jag träffade goaste Karin. Vi drog vidare och hamnade först på ett ölhak som inte riktigt var vår stil. Inte någonstans om jag ska vara ärlig. Sen däremot blev det andra grejer då vi ramlade in i en flashig bar/nattklubb som jag inte riktigt minns va den hette? (hjälp mig Karin).
Sjuukt kul och mysigt o träffa dig igen vännen! Kom heeem!!!

Söndag åkte vi till Barkaby Factory Outlet och sprang där hela dagen innan vi åkte hemmåt igen.

Känns som att den här veckan kommer gå fortare än fortast, fullsmäckat schema hela veckan.
Igår fick jag äntligen se hur min gulliga lilla Ida hade fått till det i nya lägenheten. Var bland det mysigaste jag sett! Bra jobbat vännen! Sen drog vi till kmti o tränade, går mycket lättare när man är två och vi gjorde riktigt bra ifrån oss måste jag säga!!
Lugnt idag, imorgon Mary Kay-party, torsdag äntligen färgning o klippning av mitt hår.. har mina idéer så vi får väl se hur det blir, spännande!!

NU blir det staden för min del!
Take care!


Hela familjen


Elsa Alicia Jeanette


Jag o min Hanna


Stolt storebror Carl


Snyggaste skorna jag sett på länge, eller va tycker ni?


Sköna undies


Och självklart lite lyxprodukter


Nu är jag redo för jorden runt resa..när åker vi?

Kommentarer
Postat av: Karin

Börjar du bli gammal vännen? ;D Ace heter stället! PUSSoKRAM

2008-11-11 @ 19:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0